Zappiti Player vs. Dune (and others)

Which player would you chose?

  • Dune

    Votes: 1 100.0%
  • Zappiti Player 4K Mini

    Votes: 0 0.0%
  • Zappiti Player 4K

    Votes: 0 0.0%
  • Zappiti Player 4K Duo

    Votes: 0 0.0%
  • Players that I haven't considered

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    1
  • Poll closed .

Headquake

Novice Member
Joined
Dec 13, 2015
Messages
8
Reaction score
0
Points
3
Age
43
Location
USA
I'd like to purchase another device to run my movies on. The Dune is a bit if a thorn in my side at the moment, and I've been looking at the Zappiti Player 4K. I see there are a few versions, and would like to hear some pros and cons about them. I'm open to other players as well.

Thanks!
 
I Have Both Dune smooth Zappiti micro stutters all the time
 
I use the Zidoo X10 for 1080p 5.1 movies
So far all good .
Not tested for 4K playback though.
 
Avoid hardware based media players due to new codecs and file type incompatibility. Far better to go with a software solution installed on a NUC or Raspberry Pi - they can be upgraded much easier and will play pretty much anything.
 
[QUOTE = "duffbeerdrinker, postagem: 25363566, membro: 233873"]
Evite players de mídia baseados em hardware devido a novos codecs e incompatibilidade de tipo de arquivo. Muito melhor usar uma solução de software instalada em uma NUC ou Raspberry Pi - elas podem ser atualizadas com muito mais facilidade e reproduzirão praticamente qualquer coisa.
[/CITAR]
duffbeerdrinker,

Eu quero um player de blu ray de 4k ou 1080p em iso ou bdmv que eu garanto que não tem engasgos e que reproduza menus e capítulos, então um nuc ou raspberry pi seria uma solução melhor do que o zidoo, dune etc.? O que eu precisaria em uma framboesa para ter isso?
 
[QUOTE = "duffbeerdrinker, postagem: 25363566, membro: 233873"]
Evite players de mídia baseados em hardware devido a novos codecs e incompatibilidade de tipo de arquivo. Muito melhor usar uma solução de software instalada em uma NUC ou Raspberry Pi - elas podem ser atualizadas com muito mais facilidade e reproduzirão praticamente qualquer coisa.
[/CITAR]

duffbeerdrinker, Eu quero um player de blu ray de 4k ou 1080p em iso ou bdmv que eu garanto que não tem engasgos e que reproduza menus e capítulos, então um nuc ou raspberry pi seria uma solução melhor do que o zidoo, dune etc.? O que eu precisaria em uma framboesa para ter isso?
 

The latest video from AVForums

Is 4K Blu-ray Worth It?
Subscribe to our YouTube channel
Back
Top Bottom